Karan Gurth
Forum

Rekrutacja - Adlaren

Adlaren - Pon Paź 15, 2007 8:56 pm
Temat postu: Adlaren
1.Imiê postaci: Adlaren
2.Co¶ o sobie: Mam na imiê Dariusz i pochodzê z Dolnego ¦l±ska. Mam 19 lat i jestem studentem 1-go roku kierunku Informatyka na Wydziale Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wroc³awskiej. Interesuje siê komputerami, muzyk± i ró¿nymi innymi rzeczami.
3. Shillien Elder, planuje zostaæ Shillien Saint. Adlaren jest jednym z niewielu mrocznych kap³anów którzy wybrali walkê po stronie dobra. Niesie on pomoc zawsze i wszêdzie, b³ogos³awi podró¿nych i my¶liwych oraz nie stroni od pracy z kowalami krasnoludzkimi. Nie dba o rozg³os, choæ dba by jego imiê nie by³o ¼le zapamiêtane. Nie lubi jasnych elfów lecz nie odmówi im pomocy. Jego przywar± jest pamiêtliwo¶æ. Za serdeczno¶æ nagradza, za szczero¶æ szczero¶ci± odp³aca, za dobre s³owo b³ogos³awi, za krzywdy odp³aca zemst±.
4.Szukam klanu który by³by moj± ostateczn± ostoj±. Z racji tego ¿e 3 poprzednie klany przesta³y istnieæ mam nadziejê ¿e bêdê z wami do koñca (je¶li mnie przyjmiecie). Chcê do was wst±piæ poniewa¿ istniejecie wystarczaj±co d³ugo aby przewidzieæ ¿e jeszcze d³u¿ej bêdziecie istnieæ. Gra w pojedynkê staje siê nudna i wtedy czas na zmiany. Dlatego chcê do was do³±czyæ.
5.Od klanu oczekujê mi³ej atmosfery, mo¿liwo¶ci rozwoju, wspólnych wypraw na tytany oraz nowych do¶wiadczeñ, które urozmaic± monotoniê zdobywania do¶wiadczenia.
6.Wnie¶æ do klanu mogê moje umiejêtno¶ci, mój czas i mój zapa³.

Proszê o pozytywne rozpatrzenie podania.

Ayllass - Pon Paź 15, 2007 9:24 pm

Podanko tre¶ciwe jak dla mnie jestem ZA
Kodurn - Pon Paź 15, 2007 9:31 pm

Szeryf Goddard mówi: ZA.

pzdr.


P.S. Popraw pkt. 3 my nie jeste¶my tacy.

Weriond - Pon Paź 15, 2007 9:41 pm

Jak dla mnie ZA, dobry kap³an siê przyda, a klan to do MorGurth oczywi¶cie.
Kaeen - Pon Paź 15, 2007 10:28 pm

Zaaa bêdê mia³ z kim koksaæ hehe <u¶miechn± siê od ucha do ucha>
pomoc kowalom siê chwali, dobro i z³o to tylko punkt widzenia...