Karan Gurth
Forum

Rekrutacja - Churn

Churn - Sro Paź 31, 2007 12:03 pm
Temat postu: Churn
nick : Churn

o sobie: jestem 19 letnim studentem Filologii Germanskiej, jestem dosc towarzyski, kocham Piwo i dobre Jam-Session. lubie sluchac dobrej muzyki [ jazz, fusion, rock, alternative rock, funk, reggae, blues, punk, i i i :> ]. jestem wielkim fanem RPG [ Warhammer rulez] lubie klimaty Dark-Fantasy. ogolnie mam duzo zainteresowan ale nie bede tu zanudzal :p.

moja postac: Churn jest 3 na tym swiecie powstalym Warlockiem, mimo to ze gram nim 2 lata to dopiero ma 66 lvl [duzo powodow, szkoda gadac :p], z poczatku nalezalem do bractwa Royal Order, ktore skladalo sie jedynie z ludzi. po czasie jednak zrezygnowalem z powodu ogolnych sprzeczek wsod czlonkow. nastepnym moim klanem bylo OD gdzie duzo sie nauczylem, jesli chodzi o wojny i bitwy [lecz wciaz mysle ze jestem do niczego na wojnie]. po rozpadzie Opus Dei, zrobilem sobie dluzsza przerwe. no i teraz zamierzam wrocic. <smieje sie>

motywacja: coz, tak naprawde nie myslalem ze bede chcial gdziekolwiek przystapic lecz jednak zostalem "zaczepiony" i zaproszony do sojuszu KG, po raz pierwszy ktos powiedzial ze sieprzydam wiec pisze to podanko [jestem szczery]

oczekuje:poparcia,pomocy, dobrej zabawy przede wszystkim, i mocnego koxu [choc to nie najwazniejsze]

wniose: mase kotow, i pomocy dla lucznikow ;], duzo checi do rozmowy i polowan. chcialbym jedynie podkreslic ze czasem moze mnie nie byc przez kilka dni- powod- studia



to chyba wszystko

wybacznie ze to podaie nie jest zbyt dobre ale pisze je na szybko bo spiesze sie na autobus do domu, mialo byc napisane po swietach, ale jednak stwierdzilem im szybciej tym lepiej. wybaczcie za jakie kolwiek bledy ;].

pozdrawiam Churn

V - Sro Paź 31, 2007 12:16 pm