|
Karan Gurth Forum |
|
Rekrutacja - Demirion
demirion - Wto Maj 20, 2008 5:31 pm Temat postu: Demirion Witam
Pewnie wiekszosc mnie juz spotkala na szlaku, jesli nie to jestem Demirion -Gladiator75/BladeDancer4x , wrocilem po 3 miesiecznej przerwie i dlugim namysle postanowilem do Was przylaczyc(za duzo razy dostalem od Was w dupe na polu walki, wiec wole przylaczyc sie do silniejszych:) ).
Z RL jestem Wojtek, mam 23 lata i jestem studentem politechniki slaskiej, niektorzy moga mnie kojazyc z ostatniego zlotu w krakowie.
Czego oczekuje? Dobrej zabawy, wspolnego koxu i pvp.
Co moge wniesc? Napewno troche humoru, moja lojalnosc wobec zwierzchnikow i reszty klanu, moge poklimacic przy potku w Godd:) i troche pktow honoru na fragach z Chimaru!
Pozdrawiam
Demirion
Kaeen - Wto Maj 20, 2008 5:44 pm
Nie bo nie ma screena z komnaty i nie podoba mi siê podanie
I ogólnie jestem wkurwiony !
Isen - Wto Maj 20, 2008 5:46 pm
to Ty zlapales zgona w drodze powrotnej na slask? :>
ZA, no ale screen z komnaty by sie przydal
Xardus - Wto Maj 20, 2008 6:25 pm Temat postu: Re: Demirion
demirion napisał/a: | Witam
wrocilem po 3 miesiecznej przerwie i dlugim namysle postanowilem do Was przylaczyc(za duzo razy dostalem od Was w dupe na polu walki, wiec wole przylaczyc sie do silniejszych:) ).
|
hehehe
nie ma to jak wazeliniarstwo
podanie ogolnie good
screen i masz moje "za" :p
demirion - Wto Maj 20, 2008 6:30 pm
http://img225.imageshack....hot00014qe6.png
A zgon wtedy to bylo nic, gorzej bylo jak sie we Wroclawiu obudzilem a nie w Gliwicach:)
Fararr - Wto Maj 20, 2008 6:44 pm
Za glad mile widziany
Ahrimad - Wto Maj 20, 2008 6:52 pm Temat postu: Re: Demirion
demirion napisał/a: | po dlugim namysle postanowilem do Was przylaczyc(za duzo razy dostalem od Was w dupe na polu walki, wiec wole przylaczyc sie do silniejszych:) |