Karan Gurth
Forum

Rekrutacja - [Odrzucony] Xardas

armirion - Nie Gru 25, 2011 2:15 pm
Temat postu: [Odrzucony] Xardas
Witam skladam podanie , bo szukam sposobu spedzenia wolengo czasu grając w L2 z jakimś klanem=]
*klasa/lvl/suby/noble/itd
necro 42lvl serwer (aria) poki co brak noble subek :D
*kim jesteś w rl, ile masz lat, ogólnie kilka najważniejszych rzeczy o sobie
Jestem 18 letnim uczniem technikum informatycznego (3 rok) co o mnie hmmm waleczny troche skąpy , nie zostawiam kolegów potrzebie i czasami cieżko kumaty =D.
*jak długo grasz w l2, jakie serwery odwiedziłeś
hmm w L2 gram dosyć długo(-1-2 lata starzu) jednak wznowiłem wląsnie gre po półtora przerwy bo offcial serwer.
NIe pamietam kazego serwera jaki byłem były to jednak Xtreme Frienzl(nicki Armirion,Groll,Xeron) serwer i jakieś inne wybaczcie nie pamietam ^.^
*i oczywiście nawiązując do tradycji - masz jakieś fajne koleżanki/żonę/dziewczynę/siostrę?:D
nie posiedam żony i dziewczyny koleżanki jakieś tam znam =] a siotry też nie posidam , ale mam straszego brata ktory , też gra na tym serwie także kto co woli =D

Diva - Nie Gru 25, 2011 3:13 pm

Błędy w pisowni..

Co to za serwer Anivia?

"Hmm w L2 gram dosyć długo(-1-2 lata starzu)" - lol?

"Jednak wznowiłem wląsnie gre po półtora przerwy bo offcial serwer" - translate plz.

"Waleczny troche skąpy , nie zostawiam kolegów potrzebie i czasami cieżko kumaty =D." - ...

Przeciw kurwa no bez przesady. Ewentualnie okres próbny do tego 28 czy 29 grudnia.

Algor - Nie Gru 25, 2011 4:07 pm

Przeciw za składnię i pisownię.

No i kufa bez przesady, brata nam wciska ziomek zamiast zdjęcia siostry, no niepoważne :D

armirion - Nie Gru 25, 2011 4:13 pm

przepraszam nie umiem pisać podań i pisałem dosyć szybko , aby zobaczyć szybką odpowiedz moge coś dopisać jeśli sobie życzycie jeśli chodzi o doświadczenie określe się jaśniej niech będzie 2 lata.
"Jednak wznowiłem wląsnie gre po półtora przerwy bo offcial serwer" - translate plz.