Karan Gurth
Forum

Rekrutacja - [Odrzucony] Haran

Haran - Pią Gru 30, 2011 1:39 am
Temat postu: [Odrzucony] Haran
1. Overlord 72
2. po prostu zmierzam do Iss Enchantera i podoba mi się celka jak HP spadnie do 20%. Możliwe, że jak będzie taka możliwość to zmienię na summonera.
3. Bardzo różnie, bardziej casual player, wieczorami.
4. Zaczynałem grać na Allseronie (jak startował). Nick Vothar, ale nie grałem tam długo. Byłem w klanie OpusDei (Lider Hogar). Ile ja wtedy miałem lat... Jedyny nick jaki pamiętam z waszego klanu to Koleana (lub coś takiego)... Później kilka low/mid ratów (m.in. Exi, Fritezza, Azarath, RPG club, Dementia, Libra, AdenaGate), setki high ratów w międzyczasie.
5. Tak, lecz nie mogę używać do 3 stycznia.
6. Mam 19 lat, zaraz 20. Studiuję inżynierię biomedyczną w Gliwicach na polibudzie.
7. Tak
8. Jedynie koleżanki, mogę się podzielić tylko niektórymi.

Saari - Pią Gru 30, 2011 5:52 am
Temat postu: Re: Haran
Haran napisał/a:

4. Zaczynałem grać na Allseronie (jak startował). Nick Vothar, ale nie grałem tam długo. Byłem w klanie OpusDei (Lider Hogar). Ile ja wtedy miałem lat... Jedyny nick jaki pamiętam z waszego klanu to Koleana (lub coś takiego)... Później kilka low/mid ratów (m.in. Exi, Fritezza, Azarath, RPG club, Dementia, Libra, AdenaGate), setki high ratów w międzyczasie.


Ja wiem, ze Allseron startowal spory czas temu... ale ilosc serwerow przez jakie sie przewinales, troche mnie martwi. Jaka jest szansa, ze na tym pograsz dluzej, a nie znudzisz sie i nie znikniesz?

Diva - Pią Gru 30, 2011 7:55 am

Hmm, mogę być ZA.
Laurelandara - Pią Gru 30, 2011 11:44 am

za ale odpowiedz na to co Saari pytala...
Haran - Pią Gru 30, 2011 12:43 pm

Co do high rate to wiadomo, gram jak mi się nudzi. Zrobić hero, podbić zamek i już nie ma co robić, bo się zaczyna wyludniać.
Z allseronu zrezygnowałem, bo admin za bardzo ingerował w grę.
Na exi c4 grałem do końca (aż zamknęli).