Karan Gurth
Forum

Rekrutacja - [Przyjęty] Rufus

Rufus - Wto Sty 03, 2012 6:21 pm
Temat postu: [Przyjęty] Rufus
1. Klasa, lvl, suby, noble, etc.
Silver Ranger, lvl aktualnie 2

2. Dlaczego ta profesja a nie inna, jak długo nią grasz, jak zamierzasz ją rozwijać etc?

Grałem dość długo krasiem, ale trochę mnie to nudziło. Głowa do interesów jako tako była, ale brak zabawy pvp. Łucznika wybrałem dla tego że mnie ta postać zaciekawiła, chcę się w nią trochę zagłębić. Składam podanie teraz z myślą że trafie do akademii, a im wcześniej tym więcej pkt-ów dla klanu.

3. Ile czasu poświęcasz na grę?
Dziennie jakieś 2-3h wieczorami, zależnie od potrzeby, chęci, zmęczenia. Wydaje mi się że jestem aktywnym graczem. Muszę dzień dzielić na pracę, potrzeby kobiety i zabawę.

4. Jak długo grasz w L2, jakie serwery odwiedziłeś(aś)? Jeśli grałeś(aś) na Allseronie proszę podać nick postaci.
W L2 gram od kilku lat. Na Allseronie oczywiście... Postać nazywa się Wiler

5. Czy posiadasz mikrofon/słuchawki/TS?
Mikrofon jest, słuchawki są, TS 2 czy TS 3 to nie problem.

6. Kilka najważniejszych rzeczy o sobie, czym się zajmujesz w rl, ile masz lat?
Mam na imię Wojtek, w realu zajmuję się studiami mechanicznymi na Politechnice Wrocławskiej, a do tego staram się coś zarabiać. Małe zlecenia w firmie ubezpieczeniowej odnośnie pozyskiwania materiałów dowodowych. Mam 22 lata, ogólnie interesuje mnie szeroko pojęta motoryzacja. Jestem zawsze uśmiechniętym, trochę szalonym chłopaczkiem.

7. Czy przeczytałeś(aś) ze zrozumieniem i akceptujesz wszystkie punkty regulaminu klanu?
Regulamin oczywiście jest mi znany, jak by coś mi nie odpowiadało nie składał bym podania.

8. I oczywiście nawiązując do tradycji - masz jakieś fajne koleżanki/siostry/dziewczynę/żonę? :D

Mam bardzo fajną wybrankę serca na resztę życia. Wiem że część z was będzie nalegała o dodanie fotki, ale to jak sie lepiej poznamy <oczko>. Tak to szantaż!

Diva - Wto Sty 03, 2012 6:23 pm

;]

ZA.

Elingar - Wto Sty 03, 2012 6:43 pm

Za.