Karan Gurth
Forum

Rekrutacja - [Odrzucony] chomiczka

chomiczka - Sro Sty 04, 2012 10:33 am
Temat postu: [Odrzucony] chomiczka
1. Elemental Sumonner obecnie 56 lvl + planuje na boxie warcryer-a
2.Sumoneram można grać samemu na wyższych lvlach. z doświadczenia wiem że nie zawsze znajdą się chętni na party. Poza tym robiąc subklasę tą postacią po prostu spodobał mi się styl gry
3.Z uwagi na zajęcia rodzinno-pracowniczo-inne :wink: mój czas na grę jest nienormowany. oczywiście staram sie logować kiedy mogę.
4.Daaawno temu jakieś privy (nie pamiętam nazw) od jakiegoś 2,5 roku legalnie najpierw na Teonie potem Naia.
5.Tak
6.Pracuję jako biurwa (umysłowy pracownik biurowy :smile: stąd też, jak dobrze pójdzie będzie czas na granie w godzinach południowych (ale o tym cicho sza :twisted:
7.Tak
8. Na razie tak, ale jak się rozkręci L2 to kontakty międzyludzkie moga na tym ucierpieć

Callea - Sro Sty 04, 2012 2:07 pm

A czytałaś jakie wymagania powinien spełniać kandydat ? :mrgreen:
chomiczka - Sro Sty 04, 2012 2:29 pm

Czytałem.
Powiedz koleżanko , na którą część posta dotyczącego wymagań powinienem z spojrzeć z większą uwagą??

Callea - Sro Sty 04, 2012 8:06 pm

A, to Ty facet jesteś, nie wiem czemu ubzdurałam sobie że kobita.. :p
Issmeal - Sro Sty 04, 2012 8:07 pm

NIE . Powód - "Chomiczka" . To jest KARAN GURTH , a nie gejowski festiwal .
Larkon - Sro Sty 04, 2012 8:15 pm

PRZECIW
Saari - Sro Sty 04, 2012 11:35 pm

Iss przyznaj ze chcesz byc jedynym w rozowej spodniczce na tym festivalu ;)
Elingar - Czw Sty 05, 2012 12:08 am

Zapominasz o magu transwestycie znaym Eronem ;p

ZA.

Issmeal - Czw Sty 05, 2012 1:54 am

Tak . Lubie swoja rozowa spodniczke i chce byc w niej jedyny . Ponawiam sprzeciw . To jest Karan Gurth a i tak polowa klanu daje dupy przy pierwszym lepszym pvp...o ile przerwie w ogole kox zeby na nie isc .
chomiczka - Czw Sty 05, 2012 12:01 pm

Wtam ekipe.
To jaka jest decyzja rady?Poza tym że nie podoba się Wam mój nick :roll: Szukać sobie innego klanu?