|
Karan Gurth Forum |
|
Rekrutacja - [Przyjęty] Liutes
Liutes - Sro Lut 08, 2012 5:08 pm Temat postu: [Przyjęty] Liutes 1. Klasa, lvl, suby, noble, etc.
Liutes
Spellsinger 54 bez nobla .
2. Dlaczego ta profesja a nie inna, jak długo nią grasz, jak zamierzasz ją rozwijać etc?
Bo spodobała mi się gra magiem . Sps jest szybki , zadaje duży dmg i ogarniam go . Tą profką gram już , hmm ... około roku .
3. Ile czasu poświęcasz na grę?
Mam aktualnie ferie ... prawie pół dnia .
A tak to co weekend : pt-niedziela
4. Jak długo grasz w L2, jakie serwery odwiedziłeś(aś)? Jeśli grałeś(aś) na Allseronie proszę podać nick postaci.
W L2 gram od 4 lat . Serwery : Exilium , White][Eagle , Allseron . Postać z Alka : Liutes Duelist obecnie był plan zmiany maina Duelisty na SPSa , ale nie opłaca się już tam grać.
5. Czy posiadasz mikrofon/słuchawki/mumble i czy zamierzasz ich używać na co dzień czy tylko w razie potrzeby?
Mumble stało się nawykiem . Zawsze przed grą odpalam komunikator . Słuchawki i mikrofon mam .
6. Kilka najważniejszych rzeczy o sobie, czym się zajmujesz w rl, ile masz lat?
Rafał S
Lat 19
Kończę Technikum Budowlana im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Niedługo student
7. Czy przeczytałeś(aś) ze zrozumieniem i akceptujesz wszystkie punkty regulaminu klanu?
Oczywiście !
8. I oczywiście nawiązując do tradycji - masz jakieś fajne koleżanki/siostry/dziewczynę/żonę?
Mam dużo koleżanek , siostry nie mam , dziewczyne mam . Ale imienia i nazwiska nie podam bo " nie dla psa kiełbasa " , Żonę : Może niedługo
Będzie tego dobrego .
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania
Pozdrawiam
Dravor - Sro Lut 08, 2012 5:11 pm
Kurczaki nalot AA na Innovę
Jak tak ładnie prosi to ZA
Reeza - Sro Lut 08, 2012 6:00 pm
za
Sheller - Sro Lut 08, 2012 7:34 pm
Cholera ja Cie znam skąś Ishwarkiem ^^
Wielkie ZA
AvenSharr - Sro Lut 08, 2012 11:31 pm
Technikum Budowlane im. H. Łopacińskiego. Przynajmniej patron konkret, stricte związany z zawodem
Sebartus - Czw Lut 09, 2012 2:07 am