Karan Gurth Strona Główna

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Lee
Pią Maj 04, 2007 1:54 pm
Everard
Autor Wiadomość
Everard 
Heir


Klasa: Prorok
Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Czw Maj 03, 2007 4:21 pm   Everard

Imiê: Everard/ ircowy ten sam
Kr±g: 52
Profesja: Prorok
Klany: Rebelia (regon)
"Dlaczego?":
W poprzednim sojuszu by³em traktowany jak pies, teraz chcia³ bym zeby rebelia zobaczy³a ze pies czasem moze ugry¶æ.
Everad podziêkowa³ skrybie, wsta³ od sto³u i skierowa³ siê w stronê klanowiczow.
Czy wy chcecie naprawdê us³yszeæ moja historiê <westchn±> oto i ona:

Chcia³bym wam powiedzieæ ze jestem uczniem wielkiego maga albo synem wielkiego bohatera lub szlachcica, ale nie by³a by to prawda. Mojej wioski nie zaatakowali orkowie ani nie wystrzela³y mroczne elfy. Tak wiec nie mam powodów, aby siê m¶ciæ. Przyszed³em na ¶wiat w jednej z wiosek imperium nigdy siê nie dowiedzia³em, kim byli moi rodzice i jak siê nazywali, poza tym nie interesowa³o mnie to by³em po prostu jednym z ich wielu b³êdów ¿yciowych sk³adaj±cych siê na tak zwan± rzeczywisto¶æ. W ma³ych wioskach dzieci pojawiaj± siê i znikaj±, takie s± prawa natury. Jak siê ju¿ domy¶lcie zosta³em porzucony, zgin± bym gdyby nie znale¼li mnie pielgrzymi i nie zanie¶li do klasztoru. Spodziewacie siê ze teraz moje Zycie nabierze kolorów, <u¶miechn± siê> niestety nadal by³o tak samo szare jak habit który nosi³em. Gdy osi±gn±³em wiek 11 lat zosta³em pomocnikiem patryjarchy, czyli ch³opcem od wszystkiego nazywanym w klasztorze popychad³em. Pewnego razu mój pan i w³adc± wybra³ siê do wioski wysokich elfów jako negocjator. Gdy zjawili¶my siê w wiosce ksiê¿yc ju¿ dawno by³ na niebie mój pan wini³ mnie za to ze przyjechali¶my tak pó¼no. Po krótkiej rozmowie ze stra¿nikiem udali¶my siê do komnaty w której top mieli¶my przenocowaæ. Przed snem mój pan odwróci³ siê i uderzy³ mnie. Spyta³em siê, dlaczego to zrobi i ostrzeg³em go ze, je¶li spróbuje zrobiæ to jeszcze raz ¼le siê to dla niego skoñczy. Gd