Karan Gurth Strona Główna

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Xorlarrin
Sro Paź 10, 2012 8:15 pm
Strona informacyjna Karan Gurth
Autor Wiadomość
Nitrax 
Generał

Klasa: Yul Archer
Dołączył: 11 Cze 2008
Skąd: Karan Gurth
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 2:54 pm   Strona informacyjna Karan Gurth





KARAN GURTH

Lider: Ardiss
Dowództwo: Variksal, Xirrathia

Siedziba klanu: Ivory Fortress


PROLOG

Karan Gurth - organizacja stworzona przez Mroczne Elfy... stało się to pewnego krwawego wieczoru gdy kilku z nich miało wizję śmierci... nadejścia nowej fali, przemian w świecie Lineage... lecz aby przetrwać musieli zjednoczyć swe siły przeciwko innym klanom... wiedzieli, że nie mają szans w walce z większą liczba przeciwników... To był początek... lecz rekrutacja trwa do tej pory...
Wstępując do klanu wyrzekamy się wcześniejszego życia i składamy przysięgę o tym ze nigdy nie będzie można zdradzić swoich braci... kto złamie owa przysięgę pozostaje tępiony przez byłych swoich braci gdziekolwiek się tylko zjawi.... więc dokładnie się zastanów czy chcesz dołączyć do nich.... Przysięga wiąże na wieki... lecz bracia nigdy się od Ciebie nie odwrócą i zawsze możesz liczyć na ich pomoc...

(by Kelt)



ŚREDNIOWIECZE

Prawo musi powstać na zgliszczach chaosu, a pokój wyłonić się z zawieruchy wojennej. Władza dyktatora powinna być przestrzegana, a wszelkie objawy bezładu i anarchii tropione oraz niszczone.
(by HaarmenSheltar)



WSPÓŁCZESNOŚĆ

Ludzie mówią, że "starego" KG już nie ma. Mają rację, nie ma i już nie wróci, ale to chyba normalne? Jeśli zmienia się lider i członkowie klanu, to automatycznie zmienia się jego charakter. Zawsze byłem dumny z historii Karan Gurth, ale już tak jest, że ludzie idealizują przeszłość nie potrafiąc docenić tego co mają teraz.
(by Ahrimad)



Witajcie na stronie rekrutacyjnej Karan Gurth. Klanu z bogatą przeszłością, głównie na serwerze Allseron. Od założenia klanu minęło 7 lat. Od tego czasu wiele się zmieniło. Sama zmiana warty lidera zbliża się już do dziesiątego pokolenia. Pierwowzoru klanu do stanu obecnego ni jak porównać nie można, ale łączy nas wszystkich przywiązanie do symbolu czaszki, kilka lat wspólnej zabawy, trochę wolnego czasu wieczorami i ciągawki do gier komputerowych.

Poniżej znajdziecie nasze aktualne zasady rekrutacji:
1. Karan Gurth serwera Core jest częścią sojuszu Sunshine i dąży ku rozwojowi wciąż podwyższając jakość gry.
2. Stawiamy na systematyczny rozwój, ale nie narzucamy jego tempa. Każdy ma swoje - rozumiemy to, gramy dla przyjemności, każdy ile lubi. Byłeś obecny na siege/epiku? Super, na pewno nie ominą cię profity z tego tytułu. Nie ma Cię? Trudno, tym razem nic nie dostaniesz. Jak wolisz iść na piwo niż klepać moby to idź, nikt nie będzie z tego robił problemu.
3. Szukamy głównie ludzi z poczuciem humoru, inteligentnych, wszelkiego rodzaju jajcarzy umiejących pośmiać się z różnych aspektów wspólnej gry. Nie idziemy na ilość, nie interesuje nas zerg i ownowanie serwera jednym klanem. Interesuje nas wspólna dobra zabawa, w kręgu osób które mają chociaż trochę mózgu.
4. Szukamy postaci które posiadają jakiś charakter, czymś się wyróżniają spośród bandy cyganów o nickach z serii cizia18 czy inne emoboy. Zdajemy sobie sprawę, że to serwer dla mas, jednak staramy się wybierać ludzi którzy coś sobą reprezentują.
5. Nie rekrutujemy osób które wdają się w debilne dyskusje z innymi debilami na forum czy w grze. Nie wyzywamy sojuszników i wrogów. Dbamy o dobrą opinię klanu.
6. Nie rekrutujemy złodziei i paserów, ogólnie osób zamieszanych w jakiekolwiek szwindle z itemami, skubaniem nie swoich kont etc.
7. Expimy w miarę możliwości wspólnie, każda profesja przyda się później klanowi. To nie jest gra single player.
8. Komunikacja w klanie - TS 3 nie jest obowiązkowy poza siegami, epikami czy sytuacjami gdzie liczy się czas reakcji i zgranie. Serwer dla nas oczywiście jest, Staramy się go używać jak najczęściej, gdyż poprawia to komunikację w klanie i sojuszu. Cenimy sobie bardzo także osoby umiejące wyrażać swoje opinie na naszym forum. Jest ono nierozłącznym elementem gry - umieszczamy na nim większość ważnych informacji, dyskutujemy nad kierunkami rozwoju klanu, a w konsekwencji nad jego kształtem.
9. Trzon klanu tworzą byli liderzy i dowódcy starego KG, gracze mający bogate doświadczenie w L2, od mechaniki po naginanie mechaniki włącznie. Nie jesteśmy jednak alfą i omegą, jesteśmy ludźmi, popełniamy błędy. Masz jakiś pomysł co usprawnić w klanie, lub coś Ci się nie podoba - jesteśmy skorzy do rozmowy, elastyczni, wszystko możemy zmienić.

Rekrutacja odbywa się na zasadzie prostych podań, które należy złożyć na naszym forum. Pytania dotyczące klanu można kierować do Lidera i Dowództwa za pośrednictwem PM na forum, IRC, TS 3, gg lub e-mailem.


_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template spacevision v 0.3 modified by Nasedo