Coby nowego wątku nie zakładać:
mam w robocie maszynę biurową Pentium 4 3Ghz, 1GB ram-u i Radeon X600 SE 128MB
jak na tym ruszyć L2, by się czasem secondem przebiegło po atube.
Niby się odpala, to startowe pomieszczenie ładuje ale jak wyjdę na zewnątrz to nic tylko wszechogarniająca biel, nie ładują się textury, tylko nazwy npc-y widać.
Jakiś patent jak to ugryźć.
Odświeżyłem DX, zamieniełem drivery na Omegi, ciągle bez pozytywnych rezultatów.
Oczywiście w grze wszystko na minimum, zmiany w ustawieniach sterowników też nic nie dały.
Już się wydawało, że będzie dobrze ale kroczek, zmiana kąta patrzenia kamery i nic tylko biel.
Chyba będę musiał się poddać, bo na lepszego złoma w robocie nie mam co liczyć.
Dziwne, ja mam w pracy starego laptopa, huj wie co on tam ma na pokładzie. L2 odpala się raz na trzy próby, przeważnie gra ładuje się tak długo że postać dostaje DC ;p, ale problemów z bielą nigdy nie miałem.
_________________ I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars: We are here. We are waiting.
pozdrawiam
Diva
http://www.enneagram.pl/ - słynne jedynki ze skrzydłem dwa: Gregory Peck, Margaret Thatcher, Jane Fonda, Hillary Clinton, Sidney Poitier.
No u mnie też się dość długo ładuje. Problem jest już na ekranie wyboru postaci. Widać tylko nicki na białym tle, żadnej grafiki tylko biel. W startowej lokacji jest ok, ale jak się wyjdzie "na miasto" to znowu biało się robi. Jak się obrócić to czasem się grafika załaduje i niby wszystko ok, ale wystarczy krok, czy mały obrót i znowu nic tylko białość.
Nie dane mi będzie w pracy pare minut pograć.
fix klienta nie daje efektów. Pokombinuję jeszcze może coś ze sterownikami.
Ale obawiam się, że ta moja karata nie wyrabia plus mało ram-u w kompie i kiszka.
No i znalazłem.
The client requires a graphics card supporting GoD Shader Model 3.0, is:
NVIDIA: all video cards starting with the GeForce 6600.
AMD: all video cards starting with the Radeon X1600.
The graphics cards, which is not supported by the client: GeForce3, 4, FX - series, Radeon 8500, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800, X300, X600, X800, X850, X1100, X1150, X1250, X1300, HD2100.
Wszelkie opcje zarówno w grze jak i sterownikach spróbowałem.
Stare lokacje, np. PI, czy Aden da się poruszać nawet coś pograć.
Nowe lokacje po GoD wymagają shaderów 3 i tam jest mleko.
Z tego co czytałem to się niestety nie da tego obejść, tylko nowa grafika z pixel shader 3.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum