Wysłany: Czw Sty 12, 2012 3:09 am [Przyjęty] Socjal-WC/Baal-Deska
1. Destro-WC poki co to low ale rozwijam
2. Deskie gram od latek chyba 7 a ogolnie to od 9 w L2. Deska ogarniam chba dobrze (na low serwach raczej hero)
3. Staram się codziennie nawet troszke jak nie mam czasu ale zawsze
4. L2 gram jak wspomnialem od lat 9 i duzo serwow bylo (nie zawsze trafionych) ostatni to Graveland (dluzej gralem tam)
5. Posiadam all, ale nie zawsze gadam bo mam male dzieci- wole pograc wieczorkim niz usypiac
6. Ogólnie to mam 26 lat i od 7 lat robie w glinach ijo ijo
7. Si-Tak
8. Ha Ha i juz jestem na czele mam 2 zjadliwe szfagierki a zony nie dam.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Algor Sob Sty 14, 2012 3:35 pm, w całości zmieniany 2 razy
"I tak to już jest, przyjacielu. Tak naprawdę, one chcą Ciebie tak samo, jak Ty ich.
Wymagają jednak jednego: byś przez moment je zainteresował. Byś nie dukał, nie pocił się i nie czerwienił.
Byś nie szukał słów, nie milkł w nieodpowiednim momencie, byś sluchał, kiedy one mowią i mowił, kiedy one chcą sluchać.
To takie proste.
Ha, gdyby to bylo takie proste, Ty byś miał co wieczór inną dziewczynę, a nie ja."
Stapien to teraz bedzie sierz sztab jak czegos nie zmocze a robie sobie w RD (bile czapki rządzą) bylem w zespole do spraw prewencji krym ale jak milem paierki malowac i sluchac co po niektórych to włos się jerzył może poźniej napisze papier cos wyżej poki co to jeszcze mam siłe i werwe wole poznawać niz siedzieć
"I tak to już jest, przyjacielu. Tak naprawdę, one chcą Ciebie tak samo, jak Ty ich.
Wymagają jednak jednego: byś przez moment je zainteresował. Byś nie dukał, nie pocił się i nie czerwienił.
Byś nie szukał słów, nie milkł w nieodpowiednim momencie, byś sluchał, kiedy one mowią i mowił, kiedy one chcą sluchać.
To takie proste.
Ha, gdyby to bylo takie proste, Ty byś miał co wieczór inną dziewczynę, a nie ja."